SUPPORT

När du ringer till oss kopplas du i första hand till en supporttekniker. Om kötiden till en tekniker är lång kopplas du automatiskt till en telefonist. Där lämnar du ditt ärende, och en av våra supporttekniker kontaktar dig så snart som möjligt.

CABs support innebär:

  • Alltid ett personligt bemötande
  • Ditt ärende registreras i vårt ärendehanteringssystem
  • Supporttekniker kontaktar dig snarast möjligt efter lämnat meddelande
  • Tekniska problem besvaras inom supportens öppettider 08.00-16:30
  • Administrativa åtgärder, t ex beställningar och överlåtelser besvaras inom 1-3 arbetsdag.
  • Kundserviceärenden såsom fakturafrågor besvaras inom 1-3 dagar.

Meps kundportal ger svar på vanligt förekommande frågor

I vår digitala kundportal finns svar på vanligt förekommande frågor. Du når kundportalen via MEPS, under din profil/användarnamn och länken ”Behöver du hjälp”. Exempel på frågor som besvaras där är:

  • Allmänna frågor Registrering av frånvaro och återställning av lösenord.
  • Hur skapas ett generellt avtal?
  • Uppdrag Hur bjuder du in en part eller underentreprenör och hurbyter du kontaktperson på uppdraget?
  • Besiktningar Hur skapar du en besiktning?
  • Kalkylering Såhär söker/använder du koder i trädet.
  • Mallar Såhär skapar/hittar/använder du din egen mall.
Logga in på MEPS - www.meps.net
DRIFTINFORMATION

Besök CAB Status Page för aktuell driftstatus: https://status.cab.se/

Visit the CAB Status Page for the current operating status: https://status.cab.se/

SUPPORTKONTAKT
MÅNDAG - FREDAG: 08.00-16.30

Felanmälan kan lämnas till telefonist dygnet runt på supportnumret nedan. Uppge ert företagsnamn och användarnamn när du kontaktar supporten för supportärenden.

+46 (0)19-15 86 88

När det behövs fjärruppkoppling för att hjälpa er använd denna länk: Starta fjärruppkoppling