Support och underhåll

Logga in på MEPS - www.meps.netlänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster
SUPPORTINFORMATION
Du kopplas till en supporttekniker

När du ringer oss kopplas du i första hand till en supporttekniker. Om alla tekniker är upptagna och kötiden för lång kopplas du automatiskt till en telefonist. Till telefonisten lämnar du ditt ärende och en av våra supporttekniker kontaktar dig så snart som möjligt.

Detta innebär flera fördelar för dig
  • Hjälp med ärendet direkt
  • Alltid ett personligt bemötande
  • Ditt ärende registreras i vårt ärendehanteringssystem
  • Supporttekniker kontaktar dig snarast möjligt efter lämnat meddelande
Vår policy

Vår ambition är att hjälpa dig så snabbt som möjligt, men vid vissa tillfällen kan supporten vara överbelastad och då gäller följande policy:

  • Inrapporterat ärende under en förmiddag ska återkopplas senast under eftermiddagen samma dag.
  • Inrapporterat ärende under en eftermiddag ska återkopplas senast under förmiddagen följande arbetsdag.
SUPPORTKONTAKT
MÅNDAG - FREDAG: 08.00-16.30

Felanmälan kan lämnas till telefonist dygnet runt på supportnumret nedan. Uppge ert företagsnamn och användarnamn när du kontaktar supporten för supportärenden.

+46 (0)19-15 86 88

När det behövs fjärruppkoppling för att hjälpa er använd denna länk: Starta fjärruppkopplinglänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

KOMMANDE UPPDATERINGAR

VERSION

LEVERANS

December

2017-12-09

Februari 1

2018-02-10

Februari 2

2018-02-24

Mars

2018-03-17

April

2018-04-21

Maj

2018-05-05

Juni 1

2018-06-09

Juni 2

2018-06-30

September

2018-09-08

Oktober 1

2018-10-06

Oktober 2

2018-10-20

November

2018-11-10

December

2018-12-08

 

orange prick