Support och underhåll
Logga in på MEPS - www.meps.net
Mer information
SUPPORTINFORMATION
Du kopplas till en supporttekniker
När du ringer oss kopplas du i första hand till en supporttekniker. Om alla tekniker är upptagna och kötiden för lång kopplas du automatiskt till en telefonist. Till telefonisten lämnar du ditt ärende och en av våra supporttekniker kontaktar dig så snart som möjligt.
Detta innebär flera fördelar för dig
- Hjälp med ärendet direkt
- Alltid ett personligt bemötande
- Ditt ärende registreras i vårt ärendehanteringssystem
- Supporttekniker kontaktar dig snarast möjligt efter lämnat meddelande
Vår policy
Vår ambition är att hjälpa dig så snabbt som möjligt, men vid vissa tillfällen kan supporten vara överbelastad och då gäller följande policy:
- Inrapporterat ärende under en förmiddag ska återkopplas senast under eftermiddagen samma dag.
- Inrapporterat ärende under en eftermiddag ska återkopplas senast under förmiddagen följande arbetsdag.
DRIFTINFORMATION
SUPPORTKONTAKT
MÅNDAG - FREDAG: 08.00-16.30
Felanmälan kan lämnas till telefonist dygnet runt på supportnumret nedan. Uppge ert företagsnamn och användarnamn när du kontaktar supporten för supportärenden.
+46 (0)19-15 86 88
När det behövs fjärruppkoppling för att hjälpa er använd denna länk: Starta fjärruppkoppling
KOMMANDE UPPDATERINGAR
VERSION | LEVERANS |
---|---|
Meps Februari 1 | 2018-02-10 |
Meps Februari 2 | 2018-02-24 |
Meps Mars | 2018-03-17 |
Meps April | 2018-04-21 |
Meps Maj | 2018-05-05 |
Meps Juni 1 | 2018-06-09 |
Meps Juni 2 | 2018-06-30 |
Meps September | 2018-09-08 |
Meps Oktober 1 | 2018-10-06 |
Meps Oktober 2 | 2018-10-20 |
Meps November | 2018-11-10 |
Meps December | 2018-12-08 |
