CAB Support

VÄLKOMMEN TILL VÅR SUPPORT

 

Om du behöver support i Finland, kontakta vår användarsupport som betjänar dig klockan 08:00 – 17:00.
Uppge ert CID/licensnummer när du kontaktar supporten för supportärenden.

  • När du kontaktar supporten får du alltid ett personligt bemötande
  • Vårt mål är att hjälpa våra kunder så fort som möjligt
  • Om vi inte kan hjälp dig genast, kontaktar vi dig så fort vi har löst ditt problem

CABAS och CAB Plan supporttjänster i Finland:
Systemens tillgänglighet

CABAS och CAB Plan är tillgängliga dygnet runt, med undantag för planerade driftstopp. Viss störning kan förekomma mellan 22:00 - 01:00 då backup och service görs på servarna.

 
Beställ licenser här



DRIFTINFORMATION

2018-10-24

Störningar i CABAS -Skadebesiktningsappen

Vi har för närvarande problem med skadebesiktningsappen och kalkyler som innehåller bland annat ytrikt.

Vi arbetar på en lösning och hoppas kunna åtgärda problemet inom en snar framtid.

Med vänlig hälsning,

CAB

PLANERADE UPPDATERINGAR

Version

Leverans

Uppdateringstyp

2018:1

2018-02-10

Modelluppdateringar

CSP Februari

2018-02-10

Programuppdatering

2018:2

2018-03-08

Modelluppdateringar

CSP April

2018-04-21

Programuppdatering

2018:3

2018-04-26

Modelluppdateringar

2018:4

2018-06-09

Modelluppdateringar

2018:5

2018-05-05

GDPR-release

CSP Juni

2018-06-09

Programuppdatering

CSP Oktober

2018-10-06

Programuppdatering

2018:6

2018-10-25

Modelluppdateringar

2018:7

2018-12-08

Modelluppdateringar

CSP December

2018-12-08

Programuppdatering




 

Fjärrstyrning Sverige via TeamViewer

Uppdatering Skadesvar - en quick start